Czas start

Witajcie na moim blogu.

Jest to drugi blog jaki próbuję stworzyć.  Będzie on opowiadał o podróżach jak również rzeczach , które dają nam radość.  Moja pasja do podróżowania tkwiła we mnie od dziecka. Jako  mała dziewczynka nie umiałam nigdy usiedzieć na miejscu. Pewnie jakieś geny odziedziczyłam po mamie. Była ona harcerką. Zawsze uwielbiałam słuchać jej opowieści z obozów. Nawet teraz jako 30-latka często wracam razem z mamą do nich.

PASJA TKWI W NAS – TRZEBA JĄ TYLKO ROZWIJAĆ

Pamiętam, że już w szkole podstawowej rozpoczęłam swoje pierwsze podboje. Zawsze uwielbiałam wycieczki. Stąd jak tylko była możliwość wyjazdu ja byłam zawsze zainteresowana. Uczestniczyłam w różnego rodzaju rajdach, obozach i innego typu rzeczach.  Ciekawiły mnie miasta, zabytki oraz sama natura. Do tej pory doceniam łono natury. Dlatego najlepiej wypoczywam tam gdzie nie ma tłumów ludzi a ja mogę podejrzeć przyrodę. 

Obraz 028.1

Na plaży w Międzyzdrojach

Moje wybory jeśli chodzi o edukację ściśle powiązałam z turystyką i podróżami. Idąc do liceum kierowałam się moimi zainteresowaniami. Dla rodziców mój wybór okazał się oczywisty : liceum ogólnokształcące z profilem turystycznym. Czasy liceum były fantastyczne. Wiele się wtedy dowiedziałam i  jak się okazało później wiedza ta niejednokrotnie przydawała mi się na studiach.  Nie mówię tu o takich przedmiotach jak matematyka, język polski czy historia.  Tu zdobyłam  podstawową wiedzę np. z architektury, czy też planowania imprezy turystycznej. Jednak nie było to wszystko. Klasy o tym profilu  co roku miały gwarantowany wyjazd. Wiec nauka łączyła się z przyjemnością. To dawało  mi podwójną radość.

Po szkole średniej postanowiłam kontynuować swoją edukację w tej dziedzinie . Złożyłam dokumenty na kierunek Turystyka i Rekreacja na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza  Poznaniu . To było 5 lat ciężkiej pracy i nauki. Niektóra wiedza poszła w eter jak również niektóre wiadomości pozostały na wieki w mojej głowie. Decyzji wyboru studiów nie żałuję. Jest to czas w którym zrobiłam wiele fajnych rzeczy.  Wiem, też lubię podróżować i wiem jakie kierunki dają mi radość.

93.1

Kopenhaga

Minęło już 6 lat odkąd jestem magistrem turystyki. Nie udało mi się znaleźć pracy w zawodzie. Jednak tym się nie martwię. Wiem, że aby podróżować nie trzeba kończyć studiów i wielkich szkół. Jest to rzecz, którą nosimy w sobie. Wystarczy ją pielęgnować  i nie bać się świata oraz ludzi. 

CUDZE CHWALICIE A SWOJEGO NIE ZNACIE

Należę do osób, które  lubią podróżować po Polsce. Niektórzy sobie myślą,że jestem stuknięta. A niech myślą! Polska ma  naprawdę dużo do zaoferowania. Warto najpierw zacząć kraju w którym się żyje. Nie mówię,że nie byłam i nie chcę zobaczyć innych państw, kultur, zabytków. Jednak by zrozumieć pozostałe światy trzeba poznać dobrze swój.

Mam nadzieję,że mój blog będzie inspiracją dla innych poszukiwaczy przygód, podróży i uśmiechu. Od czasu do czasu wrzucę też trochę wiedzy fachowej (tak dla zainteresowanych). Dla mnie będzie to utrwalenie materiału dla innych dodatkowa wiedza.

Zatem CZAS  START !

2 thoughts on “Czas start

    • Emilia Gałka pisze:

      Liceum fajna rzecz. Tylko tak naprawdę nic po nim nie miałam i tak samo ze studiami. Jednak aby podróżować nie trzeba mieć w tym wykształcenia. Chętnie się będę dzielić informacjami z miejsc gdzie byłam. A na bloga zapraszam :). Będę szukać inspiracji również u Ciebie 🙂

      Polubienie

Skomentuj

