Parę słów o nominacji do LIEBSTER BLOG AWARD

Witajcie! W moich blogowych zamierzeniach chciałam  Wam  zafundować kolejną wyprawę po Danii. Jednak się to zmieniło za sprawą nominacji do Liebster Blog Award od Create your travel .

Liebster blog award

Bardzo mile mnie to zaskoczyło i postanowiłam zabrać się do roboty :D. Poza tym dla mnie to świetna zabawa. Oczywiście niektóre odpowiedzi nie były łatwe i jednoznaczne. Nie dało się zamknąć ich w dwóch zdaniach.

Najpierw zapoznacie się z odpowiedziami a później dotrzecie do moich  nominacji.

W takim razie zaczynamy!

1. Gdybyś mogła/mógł pojechać w dowolne miejsce na Ziemi zupełnie za darmo, gdzie by to było?

No oczywiście, że NOWA ZELANDIA! Ten kto czytał mojego bloga od początku pewnie już wie,że jest to jedno z moich marzeń podróżniczych. Zakochałam się bez pamięci w tym kraju. Piękno natury, gejzery oraz wulkany. To jest coś dla mnie. Teraz rozumiem dlaczego właśnie tam kręcono sceny Władcy Pierścienia. Tam jest genialnie! Nowa Zelandia jest strasznie daleko i nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się tam dotrzeć ( finanse). Jednak gdyby mi ktoś zafundował wycieczkę tam to jadę bez żadnego „ale”.

2. Najbardziej praktyczna pamiątka, jaką przywiozłaś/eś z wyjazdu.

Dla mnie najlepszą i najbardziej praktyczną pamiątką z podróży są zdjęcia.  Jest to pamiątka z duszą. Zdjęcia mogę prawie wszędzie zrobić. Dzięki temu mogę  pokazać innym miejsca w których byłam, co widziałam. Zdjęcia to czas, który jest zatrzymany w kadrze. Praktyczne jest to, że wersji cyfrowej mogę je pokazać na komputerze, zrzucić na dysk, pendrive lub inny nośnik pamięci. Poza tym wyjazd i oglądanie fotografii po latach to świetna frajda. Wiecznie żywe wspomnienia.

Obraz 047

Wspomnienie deszczowego Amsterdamu

IMG_1262

Szaleństwo na tatrzańskim szlaku

Obraz 058

Ależ to była jazda! 🙂

3. Ulubiona książka z dzieciństwa i dlaczego właśnie ona?

Jedną z moich ulubionych książek to „Szatan z siódmej klasy” Kornela Makuszyńskiego. Powieść ta mnie zaciekawiła ponieważ ciągle coś się w niej działo. Już wtedy miałam zajawkę na punkcie rozwiązywania zagadek. Teraz już rozumiem moją wielką fascynację  do literatury kryminalnej i detektywistycznej.

4. Twój ulubiony deser.

Aaaaa! I to pytanie jest chyba najtrudniejsze. Kocham słodycze, desery i słodkości. Nie potrafię sprecyzować co jest moim ulubionym deserem. Żeby nie było to coś napiszę. Uwielbiam sernik i kruche ciasto z owocem. Takie domowe. Moja mama robi je najlepsze. Jest to smak za którym tęsknię gdziekolwiek jestem.

5. Kto Ciebie najbardziej inspiruje?

Jeśli chodzi o podróże to inspiracji jest wiele. Oczywiście nie ukrywam, że czasem fajnie jest być  jak Beata Pawlikowska czy Martyna Wojciechowska. Jednak nie dążę do tego by kopiować te kobiety. Zwiedzam świat /Polskę po swojemu i to opisuję na blogu. Inspiracją są dla mnie również inni blogerzy oraz moje przyjaciółki. Pobudzają mnie do działania ludzie z podobną pasją i  nie bojących się dzielić nią z innymi.

6. Najdziwniejsze jedzenie, jakie jadłaś/eś.

Dziwnego jedzenia jeszcze nie jadłam. Znaczy się  żadnych chrząszczy i innego robactwa nie próbowałam.Za to jak byłam w Danii piłam wódkę, która była dla  mnie kosmosem. To była wódka o smaku anyżowym. Powiem Wam, że to było czyste obrzydlistwo. Twarz wykręca. Polska wódka jest smaczna i teraz rozumiem dlaczego jest tak doceniana w świecie. Po prostu nie ma sobie równych :). 

7. Jaką postacią z bajki chciałabyś/chciałbyś być?

Proszę Was tylko nie śmiejcie się. Moja idolką z dzieciństwa była Czarodziejka z Księżyca. Bohaterka jednego z najpopularniejszych anime. Po części identyfikuję się nią. Niezdarna i ciapowata gaduła o wielkim sercu. Poza tym jako jedna z czarodziejek ratowała świat a fajnie jest robić coś dobrego . Chyba się ze mną zgodzicie? Stąd nie było odcinka, którego bym nie obejrzała. 

8. Gdybyś miał/a super moce, jakie by to były.

Super moc…Teleportacja. O taaaak! Nie cierpię się pakować i nie znoszę długich jednostajnych podróży. Możliwość szybkiego się przemieszczana (wraz z potrzebnymi mi rzeczami) byłaby strzałem w dziesiątkę.

9. Wyobraź sobie, że rodzisz się jeszcze raz, w jakim kraju by to było?

Zdecydowanie Polska! Może nie jest to kraj idealny. Dużo można zmienić. Jednak w pełni czuję się Polką i nie zamieniłabym tego na co innego. Poza tym gdzie jednocześnie znajdę morze, góry, jeziora lasy a nawet depresję? Nie każdy kraj oferuje tak wiele. Poza tym Polska jest w samym centrum Europy. To tu ściera się kultura zachodnia ze wschodnią. Ta  mieszanka posiada niezwykły charakter.

 10. Ulubione dzikie zwierzę.

Jednym z moich ulubionych zwierząt jest żyrafa. Najwyższe zwierzę świata. Uwielbiam je za to, że są takie wysokie i słodkie. Może tak dlatego, że sama zaliczam się do dość wybujałych osób. Drugim zwierzęciem są surykatki. Urocze stworki o bardzo rodzinnym charakterze. Trudno mi powiedzieć, które wolę bardziej. Zresztą jestem strasznym zoofilem więc uwielbiam każde zwierzę i mogłabym tutaj napisać niezłą rozprawkę.

Obraz 087

Żyrafki i ja w kopenhaskim ZOO

11. Jaka jest misja Twojego bloga?

Hmm… słowo misja brzmi dość poważnie. Lubię tworzyć coś swojego. Mam nadzieję, że mogę dla innych być  inspiracją, motorem do działania. Podróżowanie to doświadczenia, którymi warto się dzielić. 

Ufff … udało się!  Starałam się jak najrzetelniej odpowiedzieć.  Teraz czas na moje nominacje. Do zabawy zapraszam :  

Seba Zwiedza,

Gadulec

Wolnym Krokiem

Połącz kropki

Kropla Arganu

Niezwykła Planeta

Szeroką Drogą

Dwoje na walizkach,

Inspiracje Mamy

Cooking Monster 

Baomi

 Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi :). Pytania nie są takie straszne.

  1. Twoja podróż marzeń ?
  2. Najzabawniejsza historia/sytuacja jak się Tobie przytrafiła podczas podróży?
  3. Zwiedzanie czy all inclusive ? – uzasadnij .
  4. Kim chciałeś zostać  będąc dzieckiem ?
  5. Książka, która wywołała największe emocje  w Tobie po przeczytaniu ?
  6. Wolisz owoce czy warzywa ?
  7. Najdziwniejsza pamiątka przywieziona z podróży ?
  8. Masz czarodziejską różdżkę i jedną szansę by zmienić świat. Co to by było ?
  9. Dzikie zwierzę z którym się utożsamiasz ?
  10. Twoja pasja to … – dokończ/rozwiń zdanie.
  11. Co było inspiracją do założenia bloga ?

Ruszajcie do dzieła. Mam nadzieję, że będzie to dla Was super zabawa. Pamiętajcie o nominowaniu kolejnych 11 osób i poinformowaniu ich o tym w komentarzu na blogu lub funpagu 🙂

Powodzenia ! 🙂

9 thoughts on “Parę słów o nominacji do LIEBSTER BLOG AWARD

  1. Natalia Zborowska pisze:

    Fajna zabawa 🙂 Motywujące i nowa propozycja na ciekawy wpis 🙂 Jeżeli kiedyś ktokolwiek mnie nominuję to na pierwsze pytanie gdzie? Bez wahania padnie ISLANDIA, a pamiątki, oczywiście, że zdjęcia w końcu jestem fotowariatem krajobrazowym kochającym wschody słońca, a mój Nikon, torba obiektywów, siatka filtrów i pan statyw jeżdżą ze mną w każde miejsce, nawet w te zimowe, tatrzańskie zamieci śnieżne 🙂

    Polubienie

Skomentuj

